Work It

Ni kommer aldrig kunna gissa vad jag har gjort!!
Förutom alla som jag redan har berättat för (vilket är i stort sett hela min bekantskapskrets och familj).
Men okej, ni som jag inte har berättat fet för kommer aldrig kunna gissa!
 
Jag har anmält mig till Boot Camp! Iiiiiihhh!
 
 
I sex veckor, tre gånger i veckan, 75minuter per gång kommer jag och Malin (och kanske Silvia) genomlida blod, svett och tårar. Jag är grymt taggad!
 
Efter sex veckor kommer jag se ut såhär också: http://finest.se/userBlog/?uid=3059&catid=17
Okej, kanske inte riktigt men man kan ju hoppas i alla fall. Elita var ju visserligen ganska fit innan men man ser ju att boot campen verkligen ger resultat.
 
Gå in och kika på dreas hemsida vettja! Det finns fortfarande några platser kvar till nästa kurs som börjar den 24e september då. www.armyfit.se
 
♥Amanda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0