14 / 7

Såhär ser jag ut idag då! Tyvärr var det dock lite kallare ute än vad jag trodde så det blir väl till att byta om till jeans snart...
Anyway, Linnet kommer från Cubus (köpt i Oslo för 49kr, fyndvarning!), shortsen kommer från HM och det gör även halsbandet och solbrillorna.
 
Snart kommer min älskling hem, längtar så!
Förresten så måste jag bara ta upp en väldigt märklig sak. Har som bekant flygit sträckan Stockholm - Oslo och omvänt ett antal gånger (skulle säkert kunna göra det i sömnen by now) och ibland måste jag visa pass men andra gånger har det hänt att jag har flygit tur och retur utan att visa någon som helst legitimation.
Ska det vara så? Eller har jag bara lyckats slinka ingenom på något vänster? Om det nu faktiskt ska vara så tycker jag inte att det känns speciellt tryggt. Att visa pass / legg tar typ 10 sek extra, känns ganska så värt.
 
♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0