En natt i Oslo blir lätt till tre nätter i Oslo

Kan ju börja med att säga att detta schema sket sig totalt. Inte helt mitt fel dock.
Lite kris i den Norska delen av företaget gjorde att jag och Diana satte oss på första bästa flyg. Sedan jobbade vi minst 10 timmar om dagen så det fanns liksom inte mycket tid över för annat. Eller okej, några drinkar hann vi med...because we're worth it!

Men med denna utsikt och detta rum led jag inte allt för mycket. Sängen var sinnessjukt skön!



Kom hem igår kväll, galet hungrig och trött. Tur att jag har en så fin pojkvän som köper hamburgare åt mig och övertalar mig att ta sovmorgon ;)

Nästa vecka kör vi igång med träningen (så länge det inte krisar i något annat land vill säga, haha)!

♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0