Motivation

Alla som känner mig väl kommer nog bli något, för att inte säga väldigt, förvande när dom för höra varför jag har startat upp mitt bloggande igen.

Jag har nämligen tänkt använda den här bloggen som en slags träningsdagbok. Jag kommer säker skriva om miljontals andra saker också, men i grund och botten så det handla om mitt nya hälsosamma liv.
Haha, som att man inte hör det varje år runt nyår...

Skillnaden denna gång är att jag faktiskt är riktigt motiverad, har ett årskort på gymmet, nya träningsskor och en gymgalen pojkvän. Dessutom fyller jag 21 år i år, men andra ord, jag börjar bli gammal = dags att börja tänka på hälsan. (Okej, 21 år är inte uråldrigt direkt men jag tycker faktiskt att det börjar kännas mer och mer hur allt osunt verkligen sliter på kroppen).

Tappar man suget någon gång kan man bara ta sig en titt på Victoria Secrets modellerna.
Works for me!



♥Amanda

Kommentarer
Postat av: Therese

HEJA! (både med bloggandet och tränandet!) ;D <3

2012-03-09 @ 09:17:43
URL: http://wilsonjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0