Shit happens when you party naked

I lördags fyllde damen till vänster 22år!
Vi började firandet i hennes nya och otroligt fina lägenhet och sen drog vi ut.
Ett fleral olika nattklubbar hann vi med, började med en snabbvistit på cafét men drog sedan till Undici där A-C kände bartendern. More free drinks to the people! Efter det blev det Magenta och sen avslutade jag och Malin kvällen på Ambassadeur. Hela 50 spänn kostade denna mycket lyckade kväll mig, VÄRT!




Fina arbetskollegor ♥

Rullade in hos pojkvännen vid halv sex på morgon, så idag känner jag mig rätt schleeeten.
Nu väntar jag på att han ska komma hem till mig och få i mig lite mat. Tokhungrig men alldeles för trött för att göra något åt det, haha.

♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0