Lista




1. Om man snokar i din väska, vad hittar man då?
Allt och lite till.. Skulle man kolla igenom väskan som jag använt idag och igår så hittar man ett halv apotek (förkylning och allergi), neccesär med smink mm, solglasögon, kamera, lite kläder och givetvis en plånbok.

2. Hur många kuddar sover du med?
Typ 4 stycken. Fast hemma hos Lukas får jag bara en :/

3. Vad spenderar du helst pengar på?

Resor och shopping (främst kläder), får jag nog säga. Fast jag spenderar det gärna på nöjen också, typ bio och middag.

4. Vad är din högsta önskan just nu?
Just nu, att bli frisk så att jag kan träna. Överlag, att jag alla som jag bryr mig om får ett lång och lyckligt liv.

5. Om du var kille för en dag, vad skulle du då göra?
Haha, ha sex?

6. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, inte för mig men jag vet folk som har blivit kära vid första ögonkastet så det beror väl på hur man är som person.

7. Vad är du mest vs. minst nöjd med hos dig själv?

Mest nöjd är jag över allt som jag lyckats åstakomma i mitt liv so far, och på vilket sätt jag har gjort det! Minst nöjd är jag över att jag oroar mig alldeles för mycket och ibland hakar upp mig på småsaker...

8. Hur ser den perfekta skon ut?

Jag gillar ju mina Jeffrey Campbells otroligt mycket.. Så antingen dom eller ett par riktigt snygga pumps.


9. Om du vann 1 miljon kr, vad gör du med pengarna?
Reser, delar med mig till min familj, köper en riktigt fin väska och resten stoppas in på ett sparkonto (förhoppningsvis haha)!

10. Vilka är dina senaste tre köp?
Om man inte ska räkna mat och sånt så är det naggellack i mint och rosa, hudvård från Marilou Bio och en kjol från Ginatricot.


11. När mår du allra bäst?

Ljumma sommarkvällar. I sängen med Lukas. När jag ser min lillebror skratta. Att kolla på en film när det ösregnar. Fika med mina vänner.

Tagen från denna blogg.

♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0