Nytt År. Ny start

2013 kommer bli ett så händelserikt år så jag vill verkligen försöka dokumentera så mycket som möjligt, därför är jag tillbaka här på bloggen igen!
 
Men vi kan böja med 2012 som har vart ett bra år, dock något händelselöst. På jobbet har det vart lite upp och ner, mycket som har förändrats men mycket är precis som det alltid ha vart. Jag har åkt till Oslo ungefär en gång i månaden och det har verkligen vart lärorikt.

Privat så har jag ju min Lukas. Under 2012 firade vi ett år och jag känner verkligen hur allt faller på plats. Detta år blir vi sambos♥. Annars så har Jack firat sin första födelsedag och nu växer han så att det knakar och lär sig nya saker varje dag. Det är så roligt!
 
Några resor till Norrköping och Uppsala har jag även hunnit med. Tycker att det är så roligt att vi sex har hållt ihop sen gymnasiet (och till och med sen i sexan för vissa av oss).
 
Sista bilden från 2012
 
Till 2013 då
  • I februari blir jag sambo. Lägenheten är färdig och fixat för två så nu väntar jag bara på att mitt hjärta ska komma hem från Thailand!
  • I mars åker jag med Lukas familj till Alperna, Österrike, för en riktigt skidresa. Ja herregud, not my cup of tea, men det ska bli roligt i alla fall. Vem vet, kanske är jag en riktig skidfantast när jag kommer hem?
  • I april åker jag på äventyr till Australien. Börjar bli lite nervös nu! Stannar förmodligen i tre månader men det kan bli längre / kortare. Vi får se helt ekelt..
  • I höst börjar jag (förhoppningsvis) plugga på KTH. Och det gör förhoppningsvis Lukas också så då får vi känna på det fattiga studentlivet.
  • Till jul hoppas jag på en resa till Sydamerika. Men det beror lite på hur mycket pengar vi har med tanke på punkten ovanför!
Annars så hoppas jag på att jag kan trappa upp träningen som verkligen kom igång under 2012. Och att min familj och vänner får ett fantastiskt 2013!
 
 
Känner mig redo för 2013!
♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0