Ur askan i Elden

Otroligt seg dag på jobbet. När man är klart med i stort sett allt klockan tio vet man att resten av dagen kommer snigla sig fram, vilket den också gjorde.
 
Kompade i alla fall ut lite övertid. Gick in på Gina och köpte en tröja (trots att jag har shoppingförbud denna månad...), fick ångest och var tvungen att ta en promenad. 4,5 km längs Årstaviken blev det. Sen fick jag en ryck och gjorde plankan 2x1min, det var fruktansvärt jobbigt, men nu känns det bra!
 
Slänger in en bättre bild på min frisyr. Det är som sagt tre lösa fiskbensflätor som jag har fäst tillsammans med hårnålar. Sen är luggen lockad och tillbakadragen med blomman som egentligen är en brosch. Superlätt! Har dock fuskat med löshår för att få till längden..
 
 
♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0