Sneak peak

 
Några små sneakpeak bilder från lägenheten!
Finns fortfarande några saker till som ska ordnas (ett bord tex, känns ju ganska bra att ha..) men nu känns det i alla fall som ett hem isället för ett kaos.
 
Gick ut och tog en promenad till Söder och när jag kom hem blev jag helt chokad över hur fint allt var! Glömmer bort ibland att jag faktiskt bor här nu, att det här är min lägenhet med min soffa, mina kuddar, mina gardiner, min säng - allt mitt! Det är en ganska så häftig känsla att äga sitt första egna boende...
 
♥Amanda
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilson

Herregud, BOR DU DÄR? Ser ju ut som värsta inredningstidningen ju! Sjukt fint! :D :D <3

2012-07-05 @ 21:36:54
URL: http://Wilsonjr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0