Yesterday!

Fantastisk gårdag! Länge sen jag hann med så mycket på en dag. Först ett Ikea besök på morgonen, ett lunchmöte, sen dags för house warming för det nya kontoret. Johan, Jonas och Sofia hade gjort ett grymt jobb, smörgåstårtorna har dom gjort helt själva. Jag är sjukt impad!

Sen åkte vi direkt till inflyttningsfest nr2. Efter några timmar och ett par glas vin för mycket drog vi vidare till Manges hörna där Johan och hans syrra sjunger. Jag sjöng karioke, Barbie Girl och I will always love you i väldigt onyktert tillstånd, ber till gud att ingen lyckades få det på film!
Sen avslutade vi kvällen med massa dans på White Room. Vid halv fyra tiden drog jag och Jani och köpte brownies på Seven Eleven, jag dör så gott det är! På nattbussem hem träffade jag Lina, och det var sjukt länge sen. Måste träffa henne och gänget oftare i sommar!
Nu sitter jag hemma hos Lukas och mår som jag förtjänar...
Jaja, trevlig nationaldag allihopa!

♥Amanda

Kommentarer
Postat av: Jos

Härligt!

2012-06-10 @ 23:08:09
URL: http://josefindysenius.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0