Sickness

Nu har jag vart sjuk alldeles för länge, närmare sagt i två veckor.. Idag känner jag mig äntligen i stort sett frisk! Så imorn blir första jobbdagen på läääänge..

Annars så var vi och såg Jesus Christ Superstar igår. Det var min och Lukas julklapp från hans föräldrar. Den var faktiskt bra, även om musikaler inte brukar vara min melodi ;) Sen åt vi schnitzel på en liten gullig restaurang. Eller alla andra åt och jag petade mest i maten (som vanligt när jag är sjuk).

Idag är det demolera kök och fotbollssöndag. Lukas föräldrar ska skaffa ett nytt kök så idag åker den gamla skiten ut. Ja, jag är ytterst delaktig i rivningsprocessen!
Nu börjar Chelsea - Arsenal snart igen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0