Svininfluensan?

Jaa, jag är sjuk igen. Någon som är förvånad? Nej, trodde inte det..
Hur som helst så kom jag hem från Norge i fredags och där är det just nu ett stort utbrott av svininfluensan. Så i söndags började jag visa symptom misstänkt likt svininfluensan. Det kan i och för sig vara vara en vanlig influensa också, men det är lika jävligt det!
Hur som helst har vi fullt upp på jobbet så jag har proppat mig själv full med Alvedon sen har jag suttit i min bubbla i åtta timmar för att sen åka hem och dö. Typ så.

Vaccinet för svininfluensan ger bara fullskydd i ett år btw. Men jag är ju lite hypokondriker så förmodligen är det bara en vanlig jäkla förkylning ;)

Nu Svenska Hollywoodfruar!
 
♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0