Mitt Iphone problem

Har äntligen bestämt mig för att skaffa en Iphone (efter många om och men...) så jag gick till en Telia butik.
Men nej, tydligen får jag inte skaffa en Iphone där för att jag redan har en mobil. Abonemanget som jag har nu måste tydligen ha gått ut innan man kan förlänga det eller vad hon nu snackade om... Åhhh blir så sur!
 
I alla fall, jag funderar nu på att dissa Telia för någon annan mobiloperatör. Detta har lett till väldigt intensiva diskussioner på jobbet där alla menar att deras abonemang helt enkelt är bääääääääst.
 
Hur som helst, har kommit fram till Tele2 eller Telenor nu. Problemet är att ja måste byta nummer... Precis när jag har lärt mig mitt gamla nummer också. Suck! Jaja, vi får väl se hur det blir nu...
 
♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0