Fullt Kaos

Först och främst så håller blogg.se på med uppdateringar och har ändrat hela layouten så det är lite svårt att blogga just nu... men jag gör ett försök!
 
Anyways, är mitt inne i flyttkaoset just nu. Imorgon får jag nycklarna till min nya älskling (!!!) så då ska vi börja flytta över alla kartonger. Idag har jag packat och städat heeeeeela dagen, är helt slut just nu... Men det finns hur mycket som helst kvar att göra så det är tur att jag får hjälp av min kära mor och far imorgon!
 
Lukas har ju passande nog flytt landet ;) Saknar honom väldigt mycket och skulle verkligen behöva en massage just nu... Jäkla Portugal som har snott min pojkvän!
 
Nu tänker jag återgå till EM-finalen. Viva Espana!
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0