Kollage

Har suttit och kollat på inredning i flera timmar nu! Det är verkligen otroligt kul. Blir helst fast på styleroom.se...
 
Det som jag har kvar att fixa är lite småsaker till hallen (bland annat en skohylla), ett matbord (tänkte mig det på bilden fast helst i vitt), lite fler fina kuddar och plädar. Sen en massa fina ljusstakar och tavlor. Den stora tavlan är en kopia av en Van Gogh, tycker att den är så himla fin och färgerna kommer passa perfekt. Lita fina väggord / citat har jag också tänkt mig! Och blommor, mycket blommor (som visserligen förmodligen kommer att dö på två röda, men man kan ju försöka i alla fall). Trappstegspallen ska jag ha i köket, lägenheten har nämligen ganska högt i tak vilket gör att vissa köksskåp hamnar väldigt högt upp..
 
Bilder från bla Ellos, Ikea, allposters och google.
 
Nä, nu vill jag verkligen komma hem och sätta igåmg och pynta!
 
♥Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0