Nattliga funderingar del 2

So, here I am again!
Ska strax gå och lägga mig. Är verkligen helt slut och den här sängen har så otroligt mjuka lakan. Det är helt sinnessjukt, jag vill ta med mig dom hem!
 
Börjar längta hem ganska mycket nu. Visserligen älskar jag Oslo (skulle lätt kunna tänka mig att flytta hit och jobba ett tag) och det är kul med omväxling. Men tajmingen är väl lite sådär, har knappt hunnit bo i min nya lägenhet i en vecka...vill bara vara hemma och fixa ju!

Sen saknar jag Lukas också, men det hade jag ju i och för sig gjort hemma också. Han har inte ens vart borta i två veckor, men det känns som två år typ. Ibland går tiden såååå långsamt..
 
Slänger in lite random bilder på förra helgens party-frilla. En inbakad fläta på ena sidan och lockar på andra sidan. Blev väldigt nöjd faktiskt! Skulle dock behöva en semester och lite sol...
 
 
♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0