det är svårt att hitta hit, men så enkelt att tappa bort sig

Måndag igen då, herregud veckorna bara rinner iväg. Snart är det väl dags att dö..
Idag har jobbat, som vanligt. Är så stolt över mina kundtjänstisar, dom har blivit så otroligt duktiga!
Ibland känns dom som mina små bebisar som börjar växa upp.. Tur att vi har fått in ett nytt gäng "bebisar"!

Imorgon tänkte jag träna på gymmet, tror att det blir ett kombinerat indoor walking och core-pass. Har mer eller mindre tvingat Lukas att komma hit och laga mat åt mig sen, för jag har verkligen noll inspiration eller sug efter matlagning..

Bla bla, nästa vecka ska jag till Norge igen. Det känns faktiskt bra! Börjar bli lite...understimulerad i Sverige tror jag. Alltid samma sak varje dag, jag hatar när saker inte går framåt, men jag är inte den som rusar in i saker heller så..

Önskar att min pojkvän var här, han är alltid bästa botemedlet för halvdeppiga måndagar.

♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0