Le Weekend

Lördagen började som sagt med shopping och fika.
Jag kom hem med Levi´s Curve ID jeansen. Bästa jeansen jag någonsin haft! Malin köpte en Burberry jacka, sen gick vi runt och kända oss som lyxlirare ett tag innan vi räknade ut att mars lönen ska räcka väldigt länge..
Så från och med nu är det bröd och vatten som gäller, haha.

På kvällen mötte jag upp några och drack lite drinkar på Fridays och O-baren.
Usch, vad stureplan är dräggigt egentligen, men vad gör man inte för sina vänner ;)

På söndagen var det ju som bekant våffeldagen. Fan vad jag har laddat för det!
Lukas pappa fyllde år också så vi firade honom (med våfflor såklart) och sen åkte jag och Lukas till mig.

Nu är jag i Norge igen, så det kan bli! Börjar känna mig jävligt hemma här.. Oslo är en fin stad! Dyr, men fin..

♥Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0