Outfits

Har satt ihop lite outfits till veckan så sparar man lite tid på morgonen. Allt för att få sova lite lite längre!
Imorgon blir det mina nya mintgröna byxor, linne och kavaj. Hoppas på ännu en fin dag med strålande sol.


Nu ska jag titta på lite Pirates of the Carribean och sen är det sovdags. Det känns som en hel evighet sen som jag senast var på jobbet.. Har ju vart ledig och sen sjuk så det är faktiskt över en vecka sen.
För en gång skull har jag dock ingen som helst söndagsångest, så det var nog en välbehövd paus.
Imorgon är det dags att köra gärnet igen!

♥Amanda

Kommentarer
Postat av: FASHION BY IDAG

- Ja visst är de!



Snygga outfits!

2012-05-20 @ 21:51:37
URL: http://fashionbyidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0